lørdag den 8. september 2012

Siden sidst!

Kære alle sammen.

Det er nu et stykke tid siden, at jeg har fået skrevet på min blog. Det beklager jeg! Der er sket så meget på adoptionsfronten, at jeg skulle bruge lidt tid til at fordøje det, og jeg har samtidig været instruktor på Universitetet, så promillen har også været lidt højere end den plejer.

Jeg har holdt oplæg hos AC Børnehjælp, og det gav rigtig meget stof til eftertanke, både til mig og til deltagerne. Jeg kommer med et seperat indlæg til dette emne.

Derudover så har jeg været i Information, I kan læse artiklen her: Artikel i Information
Jeg har fået rigtig meget positiv feedback på artiklen. Folk er blevet opmærksomme på nogle ting, som de ikke havde tænkt over før, men som gav rigtig meget mening for dem. Forandring er fornuftigt. Derfor har jeg et stærkt ønske om, at Adoption & Samfund - Ungdom en dag skal være den afgørende aktør, som får ændret pensum for samtlige studerende, der tager en professionsbachelor... Pædagoger, socialrådgivere, lærere og mange andre. Vi lever i 2012 og det er mig fuldstændig ubegribeligt, at man endnu ikke har et afsnit i pensum om adoption inden for den pædagogiske og sociale uddannelsessektor. Det er jo vanvittigt!
Men det tager tid at få åbnet folks øjne, men vi er faktisk rigtig godt på vej. Vi har taget nogle kæmpe skridt .. Når jeg kigger tilbage til for knapt 2 år siden, hvor A&S-U stadig var på stand-by, så har vi opnået SÅ meget. Jeg er så stolt af min bestyrelse og mine medlemmer. Jeg tror virkelig på, at vi gør en forskel.

Jeg er nu på vej til 30 års fødselsdag, så det kan ikke blive til mere denne gang, men rigtig god weekend til alle!
- Choko <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar