tirsdag den 3. juli 2012

Velkommen

Velkommen til min blog

Hej, Hallo, Hey, Alo, Meraba

Jeg har længe gået og overvejet, hvorvidt jeg skulle oprette min egen blog eller ej.
Nu tog jeg springet og prøver!

Jeg er hverken modefreak eller typen der lægger nye spændende bageopskrifter ind.
Min blog kommer til at bestå af mine personlige holdninger til verden, hvad der sker i mit liv og ikke mindst mit forhold til adoption. Puuuh det lyder som en ordentlig omgang kedsomhed, men jeg håber at det her projekt vil blive vellykket!
Lidt om mig selv:
Jeg studerer BA tysk og virksomhedskommunikation 5. semester på Aarhus Universitet, Business and Social Sciences.
Jeg er formand for Adoption & Samfund - Ungdom, og holder foredrag og oplæg i ny og næ, hvor jeg fortæller om det at være adopteret.
Jeg er 21 år gammel og adopteret fra Sri Lanka.
Glad, social og elsker at være sammen med mennesker!
Håber I vil nyde bloggen!

God fornøjelse.
Choko



Hallo. 
Ich werde jetzt versuchen zu bloggen, habe lange darüber gedacht, und jetzt versuche ich es einfach. Vielleicht bin ich gut, vielleicht nicht. Mal gucken ... Aber meine Blogs werden immer auf dänisch geschrieben, denn ich mich besser auf dänisch ausdrücken kann.
Über mich:
Studiere Deutsch und Kommunikation (Aarhus Universität).
Bin die Vorsitzende für eine Organisation für junge adoptierte Dänen. 
Bin sehr sozial und bin oft gerne mit Freunden und Freundinnen zusammen. 
Bin 21 Jahre Alt und wurde von Sri Lanka adoptiert. 
Viel viel Spass auf meiner Seite.
Lg Choko

Hey.
I am starting this new project of mine, I will try to blog. I've never done it before, and maybe I won't succeed, but I will give it a try. My blogs will be written in danish, because I can express myself much better than in english or in german. 
About me:
Studying BA german and communication at the Aarhus University. 
I spend a lot of time working in an Organization for young adoptees in Denmark. 
Im 21 years old and I was adopted from Sri Lanka.
Have fun!
Best wishes Choko


Ingen kommentarer:

Send en kommentar