tirsdag den 3. juli 2012

Uhh det' så svært at være så go'!

Tyrkiet 2012
Tonerne af moderne tyrkisk pop fylder lejligheden. Jeg ligger på sofaen og tænker tilbage på min ferie til Tyrkiet sammen med min veninde. Ferien var præget af en typisk badeferie, men også på besøg hos hendes familie, det var noget af et kulturchok! Fik set Tyrkiet fra alle vinkler og lært nogle dejlige mennesker at kende. Det var mit livs ferie. Jeg savner det.. 
Vi plejede at skråle Niklas' sang "Uhhhh det så svært at vær så go'!" i Izmirs gader. Jeg savner det.. For gode var vi! 


Jeg vil tilbage... nu! Det kommer jeg ikke - først næste år. Der går turen til Istanbul! Det bliver fedt! Jeg glæder mig allerede. 
Tyrkerne er nogle dejlige mennesker, fyldt med passion og romantik. Dog er de også upålidelige og tager gerne røven på én - eller én på røven! xD 
Men jeg kan nu godt lide dem alligevel. 

Nu må jeg hellere gøre mig klar. Jeg skal ud og spise sushi med en god veninde. 
God dag til alle.
- Choko

Ingen kommentarer:

Send en kommentar